Chiudi annunziu

Google hà più cambiamenti previsti per a so famosa piattaforma di streaming YouTube, in particulare a so versione desktop. Google voli intruduce versioni audio di l'annunzii quandu sente u cuntenutu in u fondu. On blog di YouTube Product manager Melissa Hsieh Nikolic hà dettu sta settimana.

Ella hà ancu cunfirmatu in un blog post chì a funzione di publicità audio serà prima pruvata in a versione beta. L'utilizatori chì piacenu à sente a musica o podcasts in u sfondate in YouTube anu da vede annunzii audio apposta in u futuru. Si dice chì u sistema di publicità funziona in modu simile à a versione libera di u serviziu di musica streaming di Spotify.

YouTube hè una di e più grandi piattaforme di streaming in u mondu, cù più di cinquanta per centu di i so utilizatori registrati streaming cuntenutu di musica per più di deci minuti à ghjornu. Cù l'intruduzioni di l'annunzii audio, YouTube prova d'accompagnà l'annunciatori è li permette di prumove a so marca in una manera chì puderà catturà l'attenzione di u publicu ancu in forma audio. A durata di l'annunzii audio deve esse stabilitu à trenta seconde per difettu, grazia à quale l'annunciatori risparmiaranu significativamente, è l'ascultori seranu sicuri chì ùn anu micca da trattà cù spots cummirciali eccessivamente longu quandu si sentenu musica o podcasts in YouTube. À u listessu tempu, YouTube avvirtenu i putenziali publicitarii chì a cumminazione di l'annunzii audio è video li darà una portata megliu è cù u so aiutu ancu ottene un targeting più precisu.

U più lettu d'oghje

.