Chiudi annunziu

Fossil hà lanciatu un novu smartwatch chjamatu Hybrid Smartwatch HR Mini, chì sò principalmente destinati à a manu di una donna. Sò dispunibili in cinque culori, ma solu in una taglia - 38 mm.

Hybrid Smartwatch L'HR Mini prumette circa duie settimane di vita di a bateria cù una sola carica, ma questu dependerà assai da ciò chì l'attività sò utilizati. Hanu una funzione di monitoraghju di u sonnu, diversi modi di eserciziu, un sensoru di freccia cardiaca integrata, supportu per e notificazioni di smartphone o a capacità di cuntrullà a riproduzione di musica.

Grazie à a funzione di visualizazione sempre attiva, l'utilizatori ponu vede e chjama è i missaghji di testu, è ancu cuntrollà u clima è più. informace. In quantu à e funzioni di "tracking", a novità permette di monitorà i passi, a distanza, i calori è u cumplementu di i scopi persunali, in più di u sonnu mintuatu.

Inoltre, l'orologio hà una cassa in acciaio inox, resistenza à l'acqua à una prufundità di 30 m, supportu di carica rapida (sicondu u fabricatore, carica à 80% in 50 minuti) è hè cumpatibile cù cinturini 12 mm è sistemi operativi. Android 5.0 è più altu è iOS 12.0 è più altu.

Sicondu u culore è u cinturione, u so prezzu hè 195 o 215 dollars (circa 4 è 350 corone rispettivamente). Pudete cumprà in u situ web di u fabricatore. Sè vo dumandate quale seria a megliu alternativa da Samsung, probabilmente seria un smartwatch Galaxy Watch (per e donne, preferibile in u culore d'oru rosula), chì costanu uni pochi di centu corone più è anu una dimensione di almenu 42 mm, ma offre una visualizazione megliu, durabilità è permettenu di monitorà più attività.

U più lettu d'oghje

.