Chiudi annunziu

Bracciale fitness Galaxy U Fit 2 chì Samsung hà introduttu uni pochi di mesi fà cù a so ultima linea di smartphone flagship Galaxy Ramintate vi 20 è chì hè una grande scelta per quelli chì volenu "assai musica" per pocu soldi, hà ricevutu una nova aghjurnazione. Porta correzioni di bug è alcune migliure di funzioni.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware R220XXU1ATK5 è hè di 0,7 MB. À u mumentu, l'utilizatori in l'India l'acquistenu, ma si deve sparghje in altri paesi di u mondu prestu.

Frà altre cose, Samsung hà ottimizatu u ricunniscenza di u muvimentu quandu l'utilizatore si ferma o cuntinueghja l'eserciziu (ma hà sguassatu a notificazione di vibrazione à u stessu tempu), allargò u tempu di vibrazione di l'alarma, è migliurà a stabilità è l'affidabilità di u sistema.

Solu un ricordu - fitness tracker Galaxy U Fit 2 hà un display AMOLED 1,1-inch cù una risoluzione di 126 x 294 pixel, un corpu ultra-sottile (solu 11,1 mm), impermeabile à una prufundità di 50 m, livellu di resistenza IP68, finu à 21 ghjorni di vita di a bateria, funzione di monitorizà u sonnu, a freccia di u core, i passi fatti è i calori brusgiati, a rilevazione automatica di finu à cinque attività cumpresi caminari, curriri o remati è, infine, ma micca menu, più di sette decine di sguardi sfarenti. Hè dispunibule in neru è rossu.

U più lettu d'oghje

.