Chiudi annunziu

In l'ultime settimane, i rapporti anu ghjuntu in l'onda, secondu chì Samsung hà intenzione di presentà una nova serie di punta. Galaxy S21 (S30) digià in ghjennaghju di l'annu prossimu. Sicondu l'ultime nutizie purtate da u situ web Android I tituli, però, questu ùn serà micca u casu è u giant tecnologicu sudcoreanu revelarà a nova serie nantu à a data di solitu, vale à dì in ferraghju.

Android I tituli ùn dà micca un spettaculu esatta o una data di lanciamentu, ma dichjara chì a serie serà lanciata in ferraghju, cù una fonte di fiducia micca specificata chì hè certa di l'infurmazioni. U situ web hà dimustratu chì e so filtrazioni di i prudutti di Samsung è di altre cumpagnie sò affidabili in u passatu, ma questu hè stata soprattuttu nantu à i resi di u dispositivu, micca i dati di notificazione. L'infurmazioni datu da ellu deve dunque esse pigliatu cù un granu di sali.

Cum'è sapete da a nostra nutizia precedente, secondu i rapporti non ufficiali di l'ultime settimane, Samsung averia una linea Galaxy S21 per esse presentatu à u principiu di ghjennaghju di l'annu dopu o in u mità di questu è mette nantu à u mercatu à a fine di u mese. U mutivu di u lanciu prima hè chì Samsung vole piglià una parte di a quota di u mercatu di Huawei è à u stessu tempu avè un capu di l'annu prossimu. Apple.

À questu puntu, ùn hè micca chjaru quantu i mudelli individuali - pensati chì sò S21, S21 + è S21 Ultra - puderanu custa. Tuttavia, Samsung pensa à cutà i prezzi per cumpete megliu cù i principali rivali è riflette l'impattu finanziariu di a pandemia di coronavirus.

U più lettu d'oghje

.