Chiudi annunziu

L'Organizazione Mondiale di a Proprietà Intellettuale (OMPI) hà publicatu sta settimana una dumanda di patente presentata da Samsung Electronics. U brevettu citatu descrive un dispositivu elettronicu cù parechje volte. Tuttavia, a dumanda di patente ùn hè micca in relazione cù un dispositivu intelligente specificu, ma à u metudu di plegamentu specificu è l'asimetria necessaria per implementà un display bi-fold.

Grazie à una dumanda di patente da Samsung Electronics, pudemu avè una idea approssimativa di ciò chì parerebbe s'ellu ci era un dispositivu mobile intelligente chì si piegava in forma di Z. piegatu da i dui lati. Un dispusitivu di stu tipu deve dunque esse furnitu cù dui tippi diffirenti di articulazioni, è un terzu pannellu faria parte di questu, chì saria situatu à l'esternu di u dispusitivu.

Un pannellu cù una visualizazione esposta in questu modu hè comprensibile assai più suscettibile à u dannu, per quessa, ci vole à intruduce una quantità di misure specifiche durante a produzzione. Tuttavia, a descrizzione di a patente ùn specifica micca in quale modu a visualizazione esterna deve esse prutetta. Cum'è cù tutti l'altri applicazioni di patenti, hè necessariu avvicinà l'attuale cù un granu di salinu. A presentazione di una dumanda solu ùn guarantisci micca chì a patente serà messu in pratica, cusì seria certamente prematuru di rallegrassi à a vista di un novu smartphone plegable o tableta da l'attellu di Samsung. Tuttavia, l'applicazione di patente hè à u listessu tempu una evidenza chjara chì u giant sudcoreanu apparentemente flirta cù idee per una forma diversa di smartphones plegabili - dopu tuttu, a forma di a lettera "Z" ùn hè certamente micca straniera à Samsung in questa zona. .

Temi:

U più lettu d'oghje

.