Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Samsung hà iniziatu u Black Friday in una grande manera, scontendu più smartphones. Grandi sconti sò ancu cascati nantu à l'ultimi flagships da u so attellu. Per esempiu, high-end Galaxy Pudete avà cumprà u S20 Ultra per 10 XNUMX corone più prezzu.

Scontu nantu à i flagships è i telefoni finu à 6

Tutti ponu sceglie l'offerta Black Friday di Samsung. A vendita include mudelli high-end è smartphones mid-range è low-end. Pudete cumprà, per esempiu, i più novi più prezzu Galaxy Nota 20 Ultra, chì hè basatu nantu 27 CZK (scontu 8 curone). Hè ancu più prezzu Galaxy S20 +, chì hè dispunibule per 21 CZK (scontu 6 curone). Ma u più grande scontu hè cascatu Galaxy S20 Ultra, chì avà cumprà per 27 CZK (scontu 10 corone).

Tuttavia, i fan di telefuni più economici averà ancu u valore di i so soldi. prezzu Galaxy A41 vale à dì hè cascatu à 5 CZK (scontu di 2 corone) a Galaxy M11 pudete cumprà digià per 3 CZK (scontu 900 curone). 

1520_794_Samsung_Galaxy_Nota 20

Pudete cumprà tutti i telefuni in pagamenti favurevuli senza alcuna crescita, perchè ùn pagherete micca una sola corona in più. Inoltre, se decide di scambià u vostru vechju telefunu per un novu, avà hè l'uppurtunità perfetta. À Mobil Emergency, uttene un smartphone cù u prezzu di compra bonus finu à 20%, cusì avete più soldi per u vostru telefunu esistente.

Acquisti veloci fulmini

Vulete avè a merchenzie in casa u più prestu pussibule? Pudete riceve u vostru ordine da Mobil Emergency in unu di trè modi:

  • À qualsiasi di i 13 magazzini (in 30 minuti)
  • Serviziu express da Liftago (in 1 ora)
  • À u vostru indirizzu (da u ghjornu dopu)

Tutti i magazini Mobil Emergency sò dispunibuli per voi cum'è punti di cullizzioni. A compra sicura hè una priorità, per quessa, l'ordine hè estremamente veloce è praticamente senza cuntattu. Pudete cumandà i beni in casa in e-shop mp.cz, ma pudete solu pagà direttamente in a tenda - in cash o cù carta.

U più lettu d'oghje

.