Chiudi annunziu

A cumpagnia analitica Counterpoint Research hà publicatu un rapportu nantu à u segmentu 5G di u mercatu globale di smartphone per u primu mese di u vaghjimu. Ne segue chì era u telefunu 5G più vendutu Samsung Galaxy Nota Ultra 5G, mentri a so parte di mercatu era 5%. U mudellu di punta di a cumpagnia hà finitu secondu Huawei P40 Pro cù una parte di 4,5% è i trè primi sò arrotondati da un altru smartphone da Huawei, sta volta u mudellu mid-range Huawei nova 7 cù una parte di 0,2% più bassu.

Dui più "ammiraglie" di Samsung sò entrati in i primi cinque smartphones 5G più venduti - Galaxy S20 + 5G a Galaxy Nota 20 5G, chì a so parte era 4, rispettivamente 2,9%.

Per Samsung, sti risultati sò più cà incuraghjini, in ogni modu, ponu cambià significativamente stu mese, cum'è una nova generazione di iPhones è ancu una nova serie di punta sò in vendita. Huawei Mate 40. Probabilmente ùn ci sarà tantu interessu in questu fora di a Cina (per via di e sanzioni in corso di u guvernu di i Stati Uniti, manca di novu i servizii di Google), ma ci hè una alta probabilità di cambià e cundizioni di u mercatu. iPhone 12 è i so quattru mudelli. Ricurdemu solu quantu populari eranu i so predecessori à u principiu di a vendita.

Una situazione completamente diversa prevale in Cina, induve Huawei hè u capu chjaru di u mercatu di smartphone 5G. A so cota di mercatu era più di 50% in u terzu trimestre, secondu un novu rapportu da IDC.

U più lettu d'oghje

.