Chiudi annunziu

A divisione di Samsung, Samsung Display, hà inizialmente previstu di piantà a produzzione di pannelli LCD à a fine di questu annu, ma secondu un novu rapportu non ufficiale, hà rinviatu un pocu a so intenzione. U giant tecnulugicu hè avà dettu chì pianifica di finisce a produzzione di pannelli in a fabbrica in a cità di Asan in marzu di l'annu prossimu.

U mutivu di u cambiamentu di u pianu si dice chì hè a situazione attuale di coronavirus è u recente aumentu di a dumanda di pannelli LCD. Samsung duveria digià infurmatu l'affiliati di a so decisione. U rapportu aghjusta chì u giant hè in discussioni cù parechje imprese per vende i dispositi cunnessi. Ellu dice ch'ellu vole finalizà a vendita di ferraghju di l'annu prossimu è finisce a produzzione di pannelli un mesi dopu.

Samsung fabrica pannelli LCD in fabbriche in Asan, Corea di u Sud è Suzhou, Cina. Digià in l 'istati, hà firmatu un "affare" nantu à a vendita di a fabbrica Sucú cù a cumpagnia Chinese CSOT (China Star Optoelectronics Technology), impegnati in a pruduzzioni di pannelli LCD è OLED. Ancu prima, hà vindutu una parte di l'equipaggiu da a fabbrica Asan à Efonlong, un altru fabricatore di display cinese.

U colossu tecnulugicu passa da i pannelli LCD à i schermi di tipu Quantum Dot (QD-OLED). Recentemente hà annunziatu un pianu per espansione sta attività finu à u 2025, chì include un investimentu di circa 11,7 miliardi di dollari (pocu menu di 260 miliardi di corone). In a seconda mità di l'annu prossimu, però, serà da esse in gradu di pruduce solu 30 000 pannelli QD-OLED per mese. Hè abbastanza per dui milioni di TV 55-inch annu, ma 200 milioni di TV sò venduti annu. Tuttavia, l'esperti aspettanu chì a capacità di fabricazione di Samsung si migliurà in quantu investe in tecnulugia è equipaghji cunnessi.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.