Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A frenesia di shopping in a forma di Black Friday in Alza ùn hè micca finita, à u cuntrariu - più è più prudutti sò gradualmente aghjuntu à questu, chì u più grande magazinu domesticu cù l'informatica è l'elettronica hà decisu di scontu significativamente. Frà elli, pudete ancu truvà una quantità enorme di diversi accessori per smartphones, u prezzu di quale hè cascatu à un minimu assolutu. I prudutti di a marca AlzaPower anu ricevutu unu di i più grandi sconti.

Sè vo circate un caricatore di vittura, una torcia, una banca di energia o quasi qualsiasi cable di sincronizazione è carica cumune, grazia à l'immensi sconti nantu à i prudutti AlzaPower, vi assicuratevi di sceglie i vostri preferiti è ancu di più, a vostra compra vi costa literalmente una fortuna. . A maiò parte di l'accessori AlzaPower anu ricivutu grandi sconti, in certi casi ancu 50%, chì li rende più prezzu chè mai. Per esempiu, i cables Lightning cù certificazione MFi per a carica è a sincronizazione di l'iPhone ponu esse truvati per menu di 169 corone, chì hè un prezzu veramente lussuosu. Tuttavia, ùn ci hè micca una mancanza di cavi micro USB o USB-C à i stessi prezzi o simili.

Tuttavia, cum'è abitudine u Black Friday, l'offerta di u produttu hè limitata significativamente da u numeru di pezzi in stock. Allora se vulete acquistà i vostri accessori à un prezzu bellu, ùn esitate micca è cumprà u più prestu pussibule. Appena i prudutti di scontu si sò esauriti, u venditore pò ùn avè più in magazzinu è dunque ùn averete più l'uppurtunità di prufittà di grandi sconti.

U più lettu d'oghje

.