Chiudi annunziu

A prossima serie flagship di Huawei - u P50 - serà custruita annantu à u chipset Kirin 9000 high-end chì alimenta digià a so serie flagship attuale. Mate 40, è serà presentatu qualchì volta in a prima mità di l'annu prossimu. Questu hè statu informatu da u situ web coreanu The Elec.

Huawei hè cunnisciutu di liberà duie serie flagship ogni annu è ùn hè micca inusual chì a serie Mate è P sia alimentata da u stessu chip high-end. Quist'annu, però, a situazione hè diversa, postu chì a so divisione di chip HiSilicon ùn pò micca pruduce novi chipsets per via di sanzioni di u guvernu americanu. U giant smartphone stessu hà cunfirmatu prima di a liberazione di l'attuale serie flagship Mate 40 chì u Kirin 9000 serà l'ultimu chip da u so propiu attellu.

Ricertamenti, i rapporti anu ghjuntu in l'onda chì Huawei hè esauritu di chips per i so mudelli di punta, alimentandu a speculazione chì a serie P50 serà alimentata da un chip da Qualcomm o MediaTek. Anu ancu apparsu in questu cuntestu informace, chì u principale fornitore di u giant tecnologicu, TSMC, hà sappiutu furnisce circa 9 milioni di unità di Kirin 9000 prima chì e sanzioni più dure di u guvernu americanu cuminciassi à applicà.

 

A dumanda di i telefuni di a serie Mate 40 hè assai alta in Cina, è alcune varianti parenu esse digià vendute. Ùn hè micca cusì chjaru cumu Huawei vole dividisce a so offerta assai limitata di Kirins trà e so duie serie di punta, soprattuttu chì a dumanda di i mudelli Mate 40 puderia ancu più di 10 milioni di unità quist'annu. Tuttavia, a cumpagnia duveria - almenu parzialmente - esse aiutata da u fattu chì ùn duverà micca equipà i smartphones Honor cù questi chips, cum'è questu mese. hà vindutu.

L'Elec hà dettu ancu chì i pannelli OLED per i mudelli di a serie P50 seranu furniti da Samsung è LG. Samsung hè digià statu discutitu in stu cuntestu prima, LG hè mintuatu per a prima volta in stu riguardu.

L'annu passatu, Huawei duveria furnisce un totale di 44 milioni di telefuni di a serie Mate è P à i magazzini A causa di e sanzioni americane, era circa 60 milioni di menu di l'annu prima. Hè assai prubabile chì e spedizioni calanu ancu di più quist'annu per via di sanzioni strette.

U più lettu d'oghje

.