Chiudi annunziu

A cumpagnia svedese di streaming di musica Spotify hè affruntata da un seriu prublema di sicurezza, postu chì i dati di 350 000 utilizatori, cumprese l'infurmazioni di login, sò stati filtrati. Fortunatamente, Spotify hà rispostu prestu è resettate e password di login di l'utilizatori affettati.

L'infurmazioni chì Spotify hà affruntatu un attaccu apparsu nantu à u situ web vpnMentor, chì tratta di a sicurità di Internet. A basa di dati, chì era 72GB è situata in un servitore micca assicuratu, hè stata trovata da l'esperti di sicurità Noam Rotem è Ran Lo.car, chì travaglia per u situ web citatu prima, sfurtunatamenti ùn anu micca idea d'induve esattamente e dati filtrati puderanu vene. Ma una cosa hè di sicuru, Spotify stessu ùn hè statu piratatu, assai prubabilmente i pirate di u pirate ottennu password da altre fonti è poi l'utilizanu per accede à Spotify. Ci hè una tecnica di pirate chì usa password debbuli è u fattu chì l'utilizatori continuanu aduprà e stesse password in siti web differenti.

L'incidentu hè accadutu digià in l'estiu, informace in ogni modu, solu avà apparsu annantu à ellu. U situ web vpnMentor hà infurmatu à Spotify nantu à u risicu è anu reagitu assai rapidamente è resettate e password di l'utilizatori affettati.

Tutti duvemu piglià una lezione da questu avvenimentu, aduprà a stessa password in ogni locu, soprattuttu s'ellu hè simplice, ùn paga micca. Una bona password deve esse almenu 15 caratteri è cuntene lettere maiuscule è minuscule è numeri. A megliu opzione hè di utilizà un generatore di password è scrive e password.

Surghjente: vpnMentor, phoneArena

U più lettu d'oghje

.