Chiudi annunziu

Fughe nantu à a prossima serie di punta Galaxy S21 hè stata veramente una quantità enorme in l'ultime settimane, cuncezzione, versioni di culore, camera ancu in essenza specificazioni tecniche cumpletu ch'elli sò digià "cunnisciutu", ma l 'àutri funziunamentu chì hà da piglià cura di u valore aghjuntu di u telefonu sò largamente scunnisciuti. Unu di elli puderia include a funzione di sbloccare u dispusitivu da a voce, stu gadget deve esse furnitu da nimu altru ch'è l'assistente vocale notoriamente cunnisciutu da l'attellu Samsung - Bixby.

L'infurmazioni chì pudemu aspittà un novu metudu di sbloccare u telefuninu prima apparsu nantu à u servitore SamMobile, è s'ellu si prova à esse veru, avemu certamente qualcosa per aspittà. U sbloccamentu di voce deve esse parte di a nova versione di a superstruttura di a cumpagnia sudcoreana One UI 3.1, chì deve esse preinstallata Galaxy S21 digià da a fabbrica, cum'è e versioni di One UI 2.1 sò stati preinstallati in u Galaxy S20 è One UI 1.1 u Galaxy S10.

L'interessante hè chì a funzione di sbloccare di a voce era digià parte di l'assistente intelligente, ma Samsung l'hà cacciatu più prubabilmente per ragioni di sicurezza. Tuttavia, sicondu i rapporti avà dispunibili, sta funzione tornerà in una versione mejorata induve a ricunniscenza di voce serà biometrica, vale à dì in One UI 3.1, chì duvemu vede prima in Galaxy S21. Ùn hè ancu chjaru cumu funziona esattamente stu gadget, nè quantu serà sicuru. Pudemu solu sperà chì se vedemu veramente a funzione, ùn serà micca ingannatu cù, per esempiu, una registrazione di voce, cum'è u scanner di faccia cù una foto ordinaria.

U più lettu d'oghje

.