Chiudi annunziu

Samsung vede u futuru in i telefoni plegabili. Mentre cù a so serie cunvinziunali, u fabricatore principia à scommette più nantu à mudelli di classa media, serie di puzzle relativamente caru. Galaxy Da Fold a Galaxy Z Flip vanta u ritmu più veloce di innuvazione. A cumpagnia coreana ùn hà ancu annunziatu i mudelli futuri di e duie serie, ma l'Internet hè sbulicatu cù una miriade di speculazioni diverse, è ancu di fughe relativamente credibili. Un tali utilizatore hè stata cun u foru Weibo Chinese sottu u soprannomu UniverseIce. Ellu sustene chì a seconda Z Galaxy U Flip duverebbe offre una visualizazione cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz.

Questa hè una predizione abbastanza logica. Un altru Flip seria cusì aghjuntu à u latu Galaxy Da u Fold 2, chì hà digià un display simili. Inoltre, a lotta per u più grande cambiamentu pussibule in a qualità di i display hè u più sensu per i telefoni plegabili premium. Dopu tuttu, u so duminiu principale hè una grande zona di visualizazione in un corpu chjucu di u dispusitivu. Sicondu u leaker, u novu Flip duveria ancu offre una serie di altri vantaghji annantu à u so predecessore.

A visualizazione ùn deve esse solu più liscia, deve ancu esse cunfinata da frames più sottili. In novu, duverebbe esse u listessu cambiamentu cum'è in a serie Fold. Galaxy Inoltre, u Z Flip 2 deve esse più prezzu di a so prima iterazione, chì currisponde à a speculazione precedente nantu à un pussibule Z Flip Lite più prezzu. Tuttavia, avemu da aspittà un pocu di tempu per a presentazione ufficiale di u telefunu. A linea Flip ùn apparirà micca à u prossimu avvenimentu Unpacked, induve Samsung hà da focu principarmenti nantu à u novu Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.