Chiudi annunziu

Qualchì tempu fà, Samsung hà liberatu l'aghjurnamentu di a versione beta One UI 3.0 basatu annantu à u sistema operatore Android 11. Questa aghjurnazione di u software particulari era destinata à i telefoni smartphones Samsung Galaxy Nota 20 è Samsung Galaxy Nota 20 Ultra. Sta settimana, Samsung hà annunziatu ufficialmente chì hà chjusu u prugramma di prova beta di a superstruttura grafica One UI 3.0 per i dui mudelli citati di i so smartphones. Frà altre cose, questu puderia significà chì l'utilizatori puderanu finalmente vede a versione stabile prevista di One UI 3.0 in u futuru prevedibile.

Moderatore di un foru di discussione in linea per i pruprietarii di smartphone Samsung Galaxy A Nota 20 hà dettu chì u prugramma di prova beta di a superstruttura grafica One UI 3.0 hè stata chjusa in Corea di u Sud. Ancu se a versione di sta superstruttura hè apparentemente digià daretu à a porta, sfurtunatamenti ùn sapemu ancu a data ufficiale di a so liberazione. I pruprietarii di smartphone Galaxy Nota 20 a Galaxy Nota 20 Ultras chì sò implicati in u prugramma di teste beta in e regioni fora di a Corea di u Sudu duveranu assai prubabilmente riceve una aghjurnamentu beta One UI 3.0.

Pruprietari di smartphone di linea di prudutti Galaxy S20 ùn hà ancu ricevutu a nutizia chì annuncia a chjusura di u prugramma di prova beta di a superstruttura grafica One UI 3.0. Ma pò esse previstu chì succede in i prossimi ghjorni. L'attuale versione One UI 3.0 beta per questi mudelli hè assai vicinu à a versione finale in termini di stabilità è di prestazione, secondu i moderatori di u foru. A versione completa di a superstruttura grafica One UI per smartphones di a linea di produttu Galaxy U S20 hè previstu di esse liberatu o stu mese o à principiu di dicembre. Samsung puderia liberà prima una versione stabile di One UI 3.0 pro Galaxy S20+, dopu pro Galaxy S20 Ultra è dopu pro Galaxy Nota 20 a Galaxy Nota 20 Ultra.

U più lettu d'oghje

.