Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Avete bisognu di trasfurmà rapidamente è facilmente i schedari trà iPhonem, iPad è Mac o PC? Avete bisognu di liberà spaziu nant'à u vostru dispositivu mobile chì hè pienu di foto è video ? Una soluzione simplice, elegante, originale è assequible hè furnita da a marca SanDisk cù u so trio di unità flash serie iXpand.

Unità Flash iXpand

Grazie à stu discu, pudete liberà facilmente è rapidamente u spaziu in u vostru iPhone o iPad. Just plug u vostru dispusitivu in u connector Lightning è vi ponu facirmenti spustà foto, video è altri schedari da u vostru dispusitivu à u drive. Pudete trasfiriri i schedari da lu à un Mac o PC o lascià li salvu nant'à u discu. L'iXpand flash drive cù un connettore flexible hè pensatu per cunnette direttamente à un iPhone o iPad senza avè da sguassà da u casu. L'iXpand flash drive supporta furmati video populari (.MP4, .MOV) per pudè salvà è fighjà video direttamente da u drive, facendu un grande cumpagnu di viaghju. In capacità finu à 256 GB cù un prezzu da CZK 759 (16 GB).

iXpand Flash Drive Go 

Questa unità permette di liberà rapidamente è facilmente u spaziu in u vostru iPhone è automaticamente una copia di salvezza di foto, video o cuntatti. Grazie à u sicondu cunnessu di l'interfaccia USB 3.0, hè pussibule di trasfiriri cuntenutu digitale da o à un urdinatore. Utilizendu l'app iXpand™, hè pussibule espansione ulteriormente e capacità di questa unità flash è aduprà, per esempiu, una copia di salvezza automatica o prutegge i fugliali salvati cù una password. U disignu originale è durable, u corpu di metallu è u culore neru cumminatu cù l'argentu facenu di sta unità flash un dispositivu attraente è utile. L'iXpand Flash Drive Go hà ancu un ochju per appiccà, per esempiu, una mansa di chjavi, è sopratuttu, una tappa flip-up chì prutegge i connettori USB 3.0 è Lightning. Stu rende facile à purtà è tene i vostri dati cun voi. iXpand Flash Drive Go permette di ghjucà direttamente i fugliali salvati iPhone. Pudete facilmente ghjucà i vostri filmi preferiti, per esempiu, è avete sempre u spaziu liberu in a memoria di l'iPhone. Per d 'altra banda, pudete registrà e foto o video chì avete appena pigliatu direttamente da u telefunu à u drive flash cunnessu è cusì salvà a capacità di almacenamiento di l'iPhone. In capacità finu à 256 GB cù un prezzu da CZK 1 (405 GB).

iXpand Flash Drive Mini

L'unità hè pensata per esse u cumpagnu perfettu per u vostru iPhone, offre un modu faciule per liberà u spaziu nant'à u vostru iPhone - hè automaticamente una copia di salvezza di u cartulare di l'imaghjini catturati è vi permette di vede video in u vostru formatu preferitu direttamente da u drive. L'unità hà un connettore Lightning, chì hè cumpatibile cù a maiò parte di i casi, è un connettore USB 3.0 per cunnette à un PC o Mac, cusì pudete facilmente spustà u cuntenutu. L'unità flash iXpand Mini include ancu un software chì vi permette di prutezzione di i vostri fugliali cù password, cusì pudete sparte u vostru cuntenutu mantenendu i fugliali sensittivi in ​​i vostri dispositi. Catturà tutte e foto è i video chì avete bisognu. L'unità flash iXpand Mini furnisce un modu rapidu è faciule per liberà u spaziu in u vostru iPhone in modu chì pudete sempre fà più ricordi. In una capacità di finu à 256 GB, prezzu da CZK 697 (32 GB).

U più lettu d'oghje

.