Chiudi annunziu

Samsung, cum'è parechje altre imprese tecnulugiche maiò, spessu hà da trattà cù i cosiddetti trolls di patenti. Spessu presentanu prucessi bizari contr'à ellu per via di diversi patenti, chì hè una complicazione dispiacevule è innecessaria per a cumpagnia. In ogni casu, a gestione di u giant sudcoreanu pocu tempu hà scappatu di pacienza è hà decisu di piglià l'azzioni.

Certi media sudcoreani anu infurmatu sta settimana nantu à a nova strategia chì Samsung hà intenzione di ricurdà in a lotta contru i trolls di patenti. Sicondu i so rapporti, Samsung si prepara à piglià azzione legale significativamente più aggressiva, in particulare in i prucessi di tribunale contr'à Longhorn IP è Trechant Blade Technologies. A demanda, chì hà iniziatu a fine di a settimana passata in un tribunale in u Distrittu Nordu di California, implica ancu e rivendicazioni di patenti di Samsung. Sicondu certi sperti, una quantità di precedenti puderia esse stabilitu in questu prucessu, chì avaristi assai più difficili per i trolls di patenti in u futuru. Cù a so nova strategia, Samsung vole ancu mandà un missaghju chjaru à tutti i trolls di patenti chì certamenti ùn saranu micca trattati cù guanti in u futuru.

I cosiddetti trolls di patenti sò più spessu cumpagnie chì ùn pruducenu micca hardware o software. A so surghjente di ingressu tende à esse una compensazione è una compensazione finanziaria chì si alluntananu da e grande cumpagnie di successu per via di violazione di brevetti. Unu di i trolls di patenti più famosi hè, per esempiu, una sucietà chì una volta hà sappiutu à dumandà à Samsung per più di quindici milioni di dollari per una presunta violazione di una patente ligata à a tecnulugia Bluetooth.

U più lettu d'oghje

.