Chiudi annunziu

Samsung hà revelatu à u publicu pochi ghjorni fà alcuni telefoni economici per l'annu dopu, però cumu Galaxy A12, sì Galaxy A02 hà da fà cun a cunnessione LTE. Avà i rende di i casi di u telefuninu anu chjappu l'onda Galaxy L'A32 5G, chì era digià parlatu in l'estiu è chì puderia esse u mudellu più prezzu di a serie l'annu prossimu Galaxy È cù supportu per e rete 5G (u telefonu 5G u più prezzu di u giant tecnicu hè Galaxy A42 5G).

Se i renders sò qualcosa per andà, u telefunu averà un disignu unibody, micca un sandwich. Suggerenu ancu chì Galaxy L'A32 5G averà una camera tripla è un flash LED duale, un display Infinity-U è chì duverebbe avè un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione.

À u latu drittu, hà truvatu u locu di u buttone di u voluminu, nantu à u fondu di fondu pudete vede u portu USB-C, à u latu manca hè a parrilla di parlante è à a diritta hè u jack 3,5 mm. Cum'è SamMobile indica, i rende ùn sò micca da Samsung, ma da un fabricatore di casu di terzu chì duverebbe avè e specs è e dimensioni currette di u telefunu, ma ùn pò micca cunnosce tutti i dettagli di u so designu. In altri palori, alcuni di i ditaglii chì i rende mostranu pò esse micca precisi è ùn guarantisci micca chì questu serà u so designu finali.

Praticamente nunda hè cunnisciutu di u telefunu stessu à u mumentu. L'unica informazione citata da i rapporti non ufficiali hè chì a so camera principale avarà una risoluzione di 48MPx è chì l'altru sensoru serà un sensor di prufundità 2MPx.

U più lettu d'oghje

.