Chiudi annunziu

Ultimamente avemu scrittu assai nantu à i prossimi telefoni pieghevoli. Samsung ùn sottovaluta micca stu segmentu di a so pruduzzione è apparentemente vede cum'è u futuru di i telefoni intelligenti. A cumminazzioni di un corpu compactu cù un grande display ci hà purtatu un dispositivu in un locu in u cunfini trà un telefunu è una tableta. Ancu s'ellu Samsung pruduce ancu una piccula Galaxy Z Flip, u principale pruduttu premium in questa zona, hè assai per ellu Galaxy Da u Fold. Quist'annu hà ricevutu un secondu mudellu. A terza versione di l'elegante plegable hè digià in u so modu, è hè circundatu da assai supposizioni è speculazioni, è ancu di fughe relativamente credibili. Da tuttu ciò chì pudemu sente parlà, seguita chì cuntinueghja in u listessu modu cum'è i dui predecessori, solu cù migliurà in forma di vetru più durable nantu à a visualizazione o camere ammucciate sottu u display.

Ma a filiale di Samsung Display hà avà vantatu un cuncettu tecnologicu chì puderia esse facilmente utilizatu da un Fold in u futuru. A nova visualizazione di prototipu aghjusta una seconda cerniera à u dispusitivu inesistente è cusì aumenta l'area di visualizazione à trè volte u cuntenutu in u statu plegatu. Un tali migliuramentu teoricu certamenti porta à riazzioni pusitivi da l'utilizatori chì volenu portà a più grande schermu pussibule in a so sacchetta.

Tuttavia, ci vole à ricurdà chì a tecnulugia di i dispusitivi plegatori hà sempre i so limiti, chì includenu chjaramente a vita di e cerniere. U so radduppiamentu puderia dunque purtà una quantità di prublemi. Cumu vulete un tali dispusitivu? Sò d'accordu cù a tendenza di i telefoni plegabili, o ùn vi piace micca e caratteristiche negative di tali dispositi è serà difficiule di dì addiu à i telefoni classici? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.