Chiudi annunziu

I primi renders di u prossimu smartphone flagship di Huawei, prubabilmente chjamatu P50 Pro, sò apparsu in linea. Mentre chì questi sò renders non ufficiali, sò stati modellati dopu à l'imaghjini da una patente registrata da u giant smartphone, cusì u disignu chì mostranu pò parlà volumi.

Forse a funzione più sorprendente chì l'imaghjini mostranu hè a camera posteriore. Hè situatu in un grande modulu circular, chì hè cutatu da u latu manca. Quattru sensori ponu esse vistu quì, cumpresu u modulu periscopiu. In quantu à a parte frontale, hè da u predecessore P40 Pro quasi micca sfarente, l'unica diferenza hè forse a curvatura ligeramente più grande di a visualizazione nantu à i lati. Altrimenti, ci hè ancu un doppiu piercing à manca.

Praticamente nunda hè cunnisciutu di u P50 Pro in u mumentu. Sicondu rapporti non ufficiali, (è u mudellu di basa P50) serà alimentatu da u chipset Kirin 9000 è serà lanciatu in a prima mità di l'annu prossimu. "Darretu à e scene" informace si parla ancu di Samsung Display è LG Display chì furnisce i display per a prossima serie di punta.

Huawei hà avutu un tempu duru ultimamente per via di sanzioni di u guvernu americanu. L'analisti aspettanu chì a so parte di u mercatu globale scenderà significativamente l'annu prossimu, cù l'estimi più pessimisti chì suggerenu una caduta di solu 4%. In casa, però, ferma sempre assai forte - in u terzu trimestre di l'annu, a so parte era di 43%, mantenendu in modu sicuru à a cima (in ogni modu, hà persu trè punti percentuali quartu à quartu).

U più lettu d'oghje

.