Chiudi annunziu

Vulete risparmià nantu à i rigali di Natale? Avà hè a vostra opportunità perfetta. Vi purtemu una selezzione di un totale di sette prudutti chì sò ideali cum'è rigalu sottu à l'arbre di Natale è à u stessu tempu sò avà più prezzu cum'è parte di i sconti.

Samsung Galaxy Tabula A 10.1

Una tableta chì hè perfetta per vede filmi, ghjucà ghjochi o navigà in Internet. Galaxy A Tab A hà una grande visualizazione, prestazioni sufficienti, una batteria grande è supporta l'audio dinamicu 3D. È u megliu - avà costa solu CZK 3.

SATA1015q_2

Garmin vívoactive3 Optic

Sè vo circate una alternativa Apple Watch cù un quadrante tondo, pudete esse interessatu in l'ottica Garmin vívoactive3. L'orologio offre tutte e funzioni necessarie, una durata di a bateria settimanale, resistenza à l'acqua è ancu u serviziu Garmin Pay, induve pudete pagà cun ellu à tutti i terminali senza cuntattu. Garmin vívoactive3 Optic sò scontati à CZK 3.

Screenshot 2020-11-28 à 18.19.37

Xiaomi Mi Smart Scale 2

Massimu minimalista, mudernu è affidabile. A scala intelligente Xiaomi hà una visualizazione è hè capaci di cunghjuntà cù un smartphone, cusì pudete monitorà u sviluppu di u vostru pesu è altri parametri cum'è l'IMC à traversu a visualizazione di u vostru telefunu. A scala avà costa solu 349 CZK.

3

Huawei CM51 SoundStone

U pezzu più prezzu in a nostra selezzione. Sè vo circate un parlante veramente chjucu è ligeru chì pò sustene qualcosa è vede bè à u stessu tempu, allora u Huawei CM51 SoundStone hè perfettu per voi. Avà costa solu 249 CZK è hà ancu assai da offre.

6

Xiaomi Mi Band 5

L'ultima versione di u braccialettu più populari. Mi Band 5 di Xiaomi hà un display più grande, una carica magnetica più còmuda, è pò misurà u stress è ancu a pressione di u corpu. Hà aghjustatu ancu novi modi di eserciziu o a capacità di cuntrullà remotamente a camera di u smartphone. À u listessu tempu, u braccialettu hà una vita di a bateria di 14 ghjorni, a rilevazione automatica di caminari è curriri, resistenza à l'acqua è monitoraghju di u sonnu, chì hè avà ancu più perfettu. Mi Band 5 avà costa solu 890 CZK.

2-69658-10

Lamax Storm1

Vulete un parlante veramente forte? Allora ghjunghje à Storm1 da LAMAX. A putenza di 40 W assicura un voluminu decentu. Inoltre, ùn hè micca un sharpener - a superficia gommata resiste à tutti i viaghji è a manipulazione dura. Cù una batteria piena, pò ghjucà finu à 15 ore, è l'ultimu Bluetooth 5.0 assicura una trasmissione fluida nantu à una distanza di più di 15 metri. U parlante hè in vendita per CZK 1.

2-67056-10

Niceboy X-fit Watch

Un smart watch chì costa solu 990 CZK, ma ancu per questu prezzu offre una larga gamma di funzioni. In più di a freccia di u core o di u sonnu, misurà ancu a vostra ossigenazione di sangue è ancu a pressione di sangue. Sò ancu impermeabili, offre 6 modi sportivi è duranu finu à 7 ghjorni cù una sola carica. 

2-69722-12

U più lettu d'oghje

.