Chiudi annunziu

Samsung Heavy Industries, filiale di a custruzzione navale di Samsung, hà vintu dui cuntratti per un valore di quasi 270 miliardi di won (pocu menu di 5,5 miliardi di corone) per custruisce una nave di gas naturale liquefattu (LNG) è una cisterna di petroliu. U cisterna di GNL duveria salpa in 2023.

In particulare, u cuntrattu per a custruzzione di una cisterna di GNL per una cumpagnia di l'oceanu senza specificazione vale 206 miliardi di won, per u cuntrattu per a custruzzione di una cisterna di petroliu di classe S-Max (questa classa si riferisce à cisterna di petroliu chì pesa 125-000 tunnellate capaci di passendu per u Canale di Suez cù una carica piena) allora ci hè 200 billion won. A custruzzione di u cisterna di GNL deve esse finita da l'estiu di u 000, per u cisterna di petroliu ùn hè micca cunnisciutu per u mumentu.

Ancu s'è Samsung Heavy Industries hè una filiale menu cunnisciuta di Samsung, hè un capu assolutu in a so industria, cum'è pruvucatu da u fattu chì ottene attualmente a pusizione più alta in i mercati di cisterna GNL, drillships è FPSO (Floating production storage and offloading). ) posizione di i navi di classe. Da u 1974, quandu a cumpagnia hè stata fundata, finu à l'ultimu ghjornu di l'annu passatu, hà custruitu un totale di navi 1135 è strutture offshore.

Quist'annu, a cumpagnia faci assai bè è in nuvembre solu hà assicuratu ordini per 2,9 miliardi di dollari (circa 63,2 miliardi di corone).

Temi:

U più lettu d'oghje

.