Chiudi annunziu

Samsung Medical Center (SMC) hà publicatu una dichjarazione u luni dicendu chì era u primu in Corea à eseguisce chirurgia cù un cuteddu gama nantu à un totale di 15 pazienti. U dispusitivu hè statu messu in funziunamentu per a prima volta in u locu di u SMC in u 2001. Duranti l'annu passatu, più di 1700 1800 pazienti sò stati operati cù u so aiutu, è à a fine di questu annu, u numeru di persone chì anu sottumessu a cirurgia. nantu à u scrotum à u SMC deve ghjunghje à XNUMX.

Sicondu a so gestione, Samsung Medical Center hè diventatu cusì u primu stabilimentu medicale in Corea in quale era pussibule di trattà cun successu 15 mila pazienti cù l'aiutu di Gamanoz. In a maiò parte di i casi, si trattava di intervenzioni ligati à i tumuri cerebrali, disordini di a circulazione di sangue è di l'approvvigionamentu vascular à u cervellu, è diagnosi simili. Gamanůž permette à i neurochirurghi di fà prucessi senza l'usu di strumenti classici cum'è seghe o scalpels.

A più nova aghjunta à l'equipaggiu di Samsung Medical Center hè u gaman di Leksell in 2016, è u centru aghjurna regularmente u so equipamentu per furnisce un trattamentu più sicuru è più efficace per i so pazienti. Esperti di u Dipartimentu Gamanoz à u Samsung Medical Center anu digià publicatu più di sessanta studii in a stampa medica internaziunale, è sò stati premiati sei premii accademichi prestigiosi in cunferenze internaziunali è lucali per u so travagliu. U prufessore Lee Jung-il di u Dipartimentu di Neurochirurgia di SMC hà dettu chì u centru hà sappiutu migliurà a so tecnulugia annantu à l'ultimi decennii è rinfurzà a so pusizioni in u campu di trattà i disordini cerebrali è i tumuri. Hà prumessu ancu chì u centru cuntinueghja à migliurà in u futuru.

Temi:

U più lettu d'oghje

.