Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu per i telefoni Galaxy S9 a Galaxy S9+ prublema androidnova aghjurnamentu di sicurità per u mese di dicembre. Più precisamente, e versioni internaziunali di flagships da 2018 cuminciaru à riceve.

Actualizazione per Galaxy S9 porta a versione di firmware G960FXXSCFTK2, aghjurnamentu per Galaxy S9+ dopu a versione G965FXXSCFTK2. Se pussede unu di i dispositi listati, pudete pruvà à scaricà l'aghjurnamentu OTA manualmente aprendu Settings, selezziunate Software Update, è toccu Scaricatu è Installa. Tuttavia, postu chì a liberazione di l'aghjurnamentu hà iniziatu literalmente uni pochi di mumenti fà, pò piglià un pocu di tempu per pudè inizià a stallazione cusì.

Malgradu l'età di i telefoni (sò stati lanciati in marzu 2018), Samsung ùn li scurdate micca. À a mità di l'annu, anu ricivutu un "rinfrescante" fundamentale in a forma di un aghjurnamentu à One UI 2.1, è uni pochi di mesi dopu un aghjurnamentu cù One UI 2.5. Apparentemente, questu hè l'ultima aghjurnazione maiò chì u giant tecnulugicu hà liberatu per elli, è ùn anu mancu più un aghjurnamentu à u novu. Android (rimaneranu cusì Androidà 10). Tuttavia, Samsung deve furnisce un supportu di sicurezza finu à u 2022.

Samsung hà iniziatu à liberà u patch di sicurezza di dicembre in nuvembre, è parechji l'anu digià ricevutu Galaxy S20, Galaxy Ramintate vi 10 un smartphone Galaxy Ramintate vi 9.

U più lettu d'oghje

.