Chiudi annunziu

In u terzu trimestre, Samsung hà rimpiazzatu Huawei à u capu di u mercatu di smartphone russu. U giant di u telefuninu cinese hà tenutu u primu postu in l'ultimi trimestri, ma una quantità di fatturi, cumpresa una catena di fornitura indebolita causata da sanzioni di u guvernu di i Stati Uniti, anu turnatu a marea in favore di u giant tecnologicu sudcoreanu. Questu hè statu infurmatu da Counterpoint Research.

Ancu s'ellu Huawei hà avutu una parte di u mercatu più altu in vendite in linea paragunatu à Samsung in u terzu trimestre (27,8% versus 26,3%; u giant sudcoreanu hè statu superatu in questu sensu da Xiaomi cù 27%), ma Samsung hà sappiutu cumpensà questu cun forte. vendite offline.

Sicondu l'ultimu rapportu di Counterpoint Research, i dui smartphones Samsung più populari in Russia in u penultimu trimestre eranu mudelli. Galaxy A51 a Galaxy A31, chì ùn hè micca troppu surprisante postu chì u primu menzionatu hè unu di i telefoni più riesciuti questu annu Galaxy in parechji altri mercati.

U rapportu ammenta ancu chì i mudelli di punta (in particulare Samsung è Apple) ricevenu più attenzione in Russia - grazia in parte à a vendita di bargain. Hè da nutà ancu chì a vendita di smartphones in u mercatu lucale hà aumentatu da 5% annu annu, (a vendita in linea hè ancu più di radduppiata; a so parte hè avà 34%), chì u prezzu mediu di i telefoni intelligenti hè diminuitu di 5% annu- annu à $ 224 (circa 4 corone) o chì i rivali di Samsung da a Cina si affermanu sempre più in i segmenti di a classe media è bassa.

U più lettu d'oghje

.