Chiudi annunziu

Nantu à e pagine Samsungmagazine.eu Vi avemu infurmatu dapoi qualchì tempu nantu à ciò chì i futuri cuffie wireless da Samsung duveranu esse è ciò chì e funzioni duveranu offre. L'ultima aghjunta à e nutizie di stu tipu hè l'ultima (presunta) fuga di u prossimu Galaxy Buds Pro, chì mostra a forma di l'auriculare è u casu di carica.

U primu rapportu chì Samsung viaghja cù u smartphone Galaxy S21 per presentà ancu i so nuvelli cuffie wireless, apparsu in Internet qualchì settimana fà. Altri rapporti anu cunfirmatu dopu chì a nutizia portarà probabilmente u nome Galaxy Buds Pro. Avà, una fuga hè apparsu in u web chì presuntamente mostra a forma di vita reale di i futuri cuffie wireless di Samsung. Ancu s'è a cumpagnia ùn hà ancu annunziatu ufficialmente a data di a so ghjunta, secondu i rapporti dispunibili, l'auriculare deve esse presentatu in ghjennaghju di l'annu prossimu.

 

A fuga hè attribuita à un leaker cù u soprannomu @evleaks (Evan Blass)

, chì hè generalmente cunsideratu affidabile in a cumunità. In i ritratti pudemu vede chì u futuru Galaxy I Buds Pro sò simili à u mudellu in parechje manere Galaxy Buds + piuttostu cà Galaxy Buds Live. In cuntrastu, u casu di l'auriculare hè più cum'è un casu di carica Galaxy Buds Live. U casu deve esse equipatu di una batteria cù una capacità di 472mAh, l'auriculare deve riceve un modu Ambiente significativamente mejoratu, è ancu offre una sperienza di ascolta più ricca. Ci hè ancu speculazione annantu à u sustegnu pussibule di a funzione di annullamentu di u rumore attivu, chì u mudellu prupone, per esempiu Galaxy Buds Live. Pudemu solu negozià u prezzu per avà. Ma si parla di a pussibilità chì Samsung offre cuffie Galaxy Buds Pro cum'è parte di pre-ordini di smartphone Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.