Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I droni sò diventati assai populari in l'ultimi anni. Trà i più populari sò mudelli di a marca DJI, chì sò ancu trà i migliori in u mercatu. È quandu cumprate droni DJI Mavic è Tello, avete avà l'ultima chance per cumprà un scontu di Black Friday quandu risparmiate finu à 1 corone. U scontu s'applica ancu à i stabilizzatori di càmera per esterni.

U più prezzu di tutti hè u drone DJI Tello da l'edizione Iron Man, chì hè ideale per quelli chì sò appena cuminciati à vola. Ma sè vo vulete piglià ritratti o filmà paisaghji interessanti di a natura o di e cità cù un drone, avete bisognu à ghjunghje à un pezzu più caru cù una camera di qualità. A scelta ideale cù u megliu rapportu prezzu / prestazione hè u mudellu Mavic Mini, chì hè attualmente in vendita. Hè vindutu per separatamente o in una edizione estesa, induve uttene duie batterie supplementari, prutezzione per l'elice, un adattatore è un hub di carica.

1520_794_DJI-Mavic-mini

In parte di u Black Friday, DJI hà ancu scontatu u so stabilizzatore populari per i telefoni è e camere esterne. In l'eventu, truverete duie versioni di u stabilizzatore DJI Osmo Mobile 3, chì vi aiuterà à sparà video perfettamente lisci cù effetti interessanti nantu à u vostru telefunu. Ma pudete ancu salvà quandu cumprate a camera DJI Osmo Action o a camera miniatura DJI Osmo Pocket cù un manicu, chì hè ideale per viaghjà.

DJI Osmo Pocket

U più lettu d'oghje

.