Chiudi annunziu

Hè in onda dapoi qualchì settimana a notizia sbocca, secondu a quale Samsung interrompe a serie l'annu dopu Galaxy Notes. À a fine di u mese passatu, però, anu scupertu informace, chì a serie di u giant tecnologicu sudcoreanu ùn "tagliarà" cusì abruptamente è prisentarà almenu un mudellu l'annu prossimu. Ma avà, citendu trè fonti ben infurmati, Reuters hà dettu chì Samsung ùn hà micca intenzione di liberà novi mudelli in 2021 per a serie di punta di longa durata, chì hà guadagnatu a so popularità grazia à a so grande visualizazione è a capacità di piglià note cù u S Pen.

Invece, u stylus sustenerà u mudellu di punta Galaxy S21 - Galaxy S21 Ultra - è u prossimu telefunu flessibile Galaxy Piega à Z 3. In i dui casi, a penna deve esse venduta separatamente.

U mutivu perchè Samsung vole piantà di pruduce a serie populari hè apparentemente e so vendite insoddisfacenti (cumprese a serie attuale. Galaxy Ramintate vi 20). L'analista di Counterpoint Tom Kang hà dettu à Reuters chì e vendite di a serie puderanu calà da un quintu à 8 milioni questu annu, ma aspetta ancu chì e vendite di a serie S cadenu da 5 milioni à circa 30 milioni. "A dumanda di i dispositi premium hè diminuitu questu annu è parechje persone ùn anu micca circà novi prudutti", aghjunse l'analista. Sembra chì Samsung vole ottimisà a so cartera di smartphone in una tale situazione è fucalizza nantu à solu duie serie di punta in u futuru, i.e. Galaxy S à Galaxy Z.

U primu mudellu di a serie hà vistu a luce di u ghjornu in u 2011 è hè diventatu un pioniere di smartphones cù grandi schermi (a so visualizazione hà avutu una schermu senza precedente di 5,3 inch). Inoltre, hà aiutatu à Samsung à diventà u più grande fabricatore di smartphone per a prima volta in u stessu annu (à a spesa di Apple).

U più lettu d'oghje

.