Chiudi annunziu

Oghje, quandu una persona vole cumprà una TV d'alta qualità, hè difficiule di risistiri à a versione chjamata intelligente di u dispusitivu, chì vene cun un sistema operatore digià stallatu è a capacità di streaming direttamente u cuntenutu da una grande selezzione di streaming. piattaforme. Ancu s'è a trasmissione televisiva lineare ùn hè ancu morta, affacciamu, a maiò parte di noi cunsuma media in forma di piattaforme VOD cum'è Netflix o HBO Go. I TV intelligenti sò in generale diventanu più è più populari, è u nostru Samsung favuritu mantene una volta di più u capu in questu segmentu, almenu in quantu à a piattaforma più diffusa per u cuntenutu streaming à stu tipu di dispositivu. U so sistema operatore Tizen hè utilizatu da 12,5 per centu di tali televisioni.

Sicondu un rapportu da a cumpagnia di analisi Strategy Analytics, Samsung hà vindutu 11,8 milioni di TV in u terzu trimestre di questu annu. Ci sò attualmente 155 milioni di smart TV alimentati da Tizen in u mondu, un aumentu annu di 23 per centu. In ogni casu, un gruppu di cuncurrenti respira u spinu di e cumpagnie coreane. WebOS di LG, Playstation di Sony, Roku's TV OS, Amazon's Fire TV OS è Google's Android TV.

L'analisti aspettanu chì e vendite di i televisori intelligenti quist'annu saranu circa sette per centu in generale più altu ch'è l'annu passatu. Sicondu elli, l'aumentu di e vendite hè dovutu à a pandemia, chì obliga a ghjente à investisce in l'intrattenimentu in casa. Avete un smart TV in casa? Vi hà servitu bè in tempi di austerità ? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu l'articulu.

U più lettu d'oghje

.