Chiudi annunziu

Infine avemu u prossimu pezzu in u puzzle di nome Samsung Galaxy S21 appena aghjustatu Qualcomm, a cumpagnia daretu à i prucessori Snapdragon, hà presentatu ufficialmente a so ultima avventura, u chip Snapdragon 888 di punta (prima cunnisciutu cum'è Snapdragon 875), chì sicuramente appariscerà in i telefoni. Galaxy S21, avemu ancu un benchmark dispunibule.

Piglieremu a presentazione di u novu chipset assai brevemente per chì a notizia più impurtante pò esse chjaramente vista. U cambiamentu fundamentale hè a transizione da u prucessu di produzzione 7 à 5 nm, chì hà fattu u 865 un grande passu avanti da u so predecessore - u Snapdragon 888. Grazie à stu cambiamentu, pudemu aspittà 25% megliu rendiment è efficienza energetica.

Se ci focalizemu nantu à u processatore gràficu, l'unità gràfica Adreno 660 hè stata utilizata, grazia à quale u rendering di l'imaghjini serà più veloce da 35% è l'efficienza aumentarà da circa 20%. Di sicuru, u processu di foto hè ancu in relazione cù gràfiche. In questu spaziu, Qualcomm hà utilizatu un novu processore chjamatu Spectra 580 CV-ISP, hè rivoluzionariu, perchè permette l'usu di finu à trè lenti à una volta, grazie à quale l'utilizatori "sbloccanu" pussibulità completamente novi per piglià foto è video è i so. edizione successiva.

Hè senza dì chì sustene i standard Wi-Fi 6, Wi-Fi 6E, 5G è Bluetooth 5.2 veloci, grazia à u modem X60 è u sistema FastConnect 6900. L'unità di computing, l'intelligenza artificiale è u processatore di sicurezza sò ancu aghjurnati. I gamers apprezzeranu sicuramente u supportu di finu à 144 frames per seconda, ombrezza di velocità variabile è un rendimentu generale di 30% megliu in ghjochi.

U fattu chì Qualcomm si focalizeghja nantu à u risparmiu d'energia piuttostu cà u performance cù u so ultimu processore Snapdragon 888 chjaramente seguita almenu da u fattu chì u core primariu di u chipset - Cortex-X1 corre à una frequenza relativamente moderata di 2,8 GHz. Chì puderia ancu esse riflessu in u risultatu di benchmark smartphone Galaxy S21 solu cù u 888, a novità hà rializatu 1075 punti in a prova di un core, è 2916 punti in a prova multi-core. Ancu s'ellu ùn sò micca risultati assai abbaglianti è ancu certi rapporti dicenu chì u processatore da l'attellu di Samsung - Exynos 2100, chì serà un competitore direttu di Snapdragon 888, uttene risultati megliu. Ancu s'ellu hè veru, puderia esse una vittoria di Pirroca per u giant tecnulugicu sudcoreanu, postu chì un rendimentu più altu significa un cunsumu energeticu più altu. Induve serà a verità à a fine è cumu si eseguiranu i dui processori in i corpi di i telefoni di a serie Galaxy Avemu da aspittà un pocu per S21. Serie Galaxy S21 serà presentatu ufficialmente più prubabilmente 14 di ghjennaghju di u 2021.

Fonte: NotebookCheck (1,2)

U più lettu d'oghje

.