Chiudi annunziu

A fase di prova beta di a superstruttura grafica One UI 3.0 hè ufficialmente finita, è a novità hè attualmente cuminciata à sparghje trà i pruprietarii di smartphones di a linea di prudutti Samsung. Galaxy S20 in u mondu sanu cumpresi i Stati Uniti è l'Europa. In u casu di nutizie di stu tipu, Samsung, per ragioni comprensibili, preferisce i so flagships, ma sta settimana hà cunfirmatu ufficialmente chì i so smartphones mid-range riceveranu ancu a superstruttura grafica One UI 3.0 durante a prima mità di l'annu prossimu.

Questu hè certamente una grande nutizia, malgradu u fattu chì ùn significa micca chì u sistema upirativu Android 11 cù a superstruttura grafica One UI 3.0, tutti i smartphones avianu cunsigliu Galaxy È aspittà immediatamente durante i primi sei mesi di 2021. Da u calendariu di l'aghjurnamenti di u software publicatu di pocu tempu per i telefoni smartphones Samsung, hè chjaru chì i mudelli più boni ùn anu micca prubabilmente riceve l'aghjurnamentu finu à a seconda mità di l'annu dopu - alcuni pò ancu esse un pocu più tardi.

Samsung deve esse trà i primi mudelli à riceve l'aghjurnamentu Galaxy A51. Questu hè u primu mudellu di a linea di produttu Samsung Galaxy A, chì a cumpagnia hà presentatu ufficialmente, è à u stessu tempu hè ancu unu di i so smartphones più riesciuti di l'annu. Superstruttura grafica One UI 3.0 da Samsung Galaxy L'A512 era più prubabile di ghjunghje durante u marzu 2021. I mudelli anu da seguità GalaxyA71, Galaxy A41 a Galaxy A31.

U più lettu d'oghje

.