Chiudi annunziu

Google Assistant hè unu di l'assistenti virtuali più sofisticati. A nova aghjurnazione finalmente sblocca a capacità di leghje e notificazioni per voce per l'utilizatori di tutti l'auriculari cablati. Finu à avà, Google hà solu dispunibile sta funzione per i pruprietarii di l'auriculare Pixel originale è parechji altri cuffie wireless da Sony è Bose. Avà, qualsiasi cuffie cablate, ch'elli sò cunnessi via un jack 3,5 mm o via USB-C, sò abbastanza per accende l'opzioni utili.

Grazie à e notifiche di lettura, Google Assistant offre una alternativa à tirà fastidiosu u vostru telefunu da a vostra sacchetta ogni volta chì sona. Premendo è mantenendu u buttone nantu à l'auriculare per dui seconde, avà furnisce una recitazione di voce di e notificazioni ricevute direttamente à l'arechje senza avè bisognu di interagisce cù u telefunu in qualsiasi altru modu. Di sicuru, avete da stabilisce l'opzione prima. Tuttavia, a nova versione di l'applicazione vi dumandarà se site interessatu à leghje notifiche quandu cunnette l'auriculare cù un buttone di funzione è vi guidà à traversu u prucessu di stallà.

A funzione duveria travaglià cù tutti i tipi di cuffie cablate, ma ùn pare micca chì a lista di cuffie wireless supportati serà allargata. Dapoi chì custituiscenu una grande parte di u mercatu, hè stranu chì Google ùn rende micca a funzione dispunibule nantu à elli, soprattuttu chì l'hà supportatu solu in i dispositi wireless finu à avà. Aduprate a nova funzione, o site sfurtunatu è move u sonu da u vostru telefunu à l'auriculare senza fili? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu l'articulu.

U più lettu d'oghje

.