Chiudi annunziu

L'applicazione WhatsApp hè attualmente unu di i canali di cumunicazione più populari, ma a cumpetizione hè forte, cusì Facebook, chì pussede WhatsApp, travaglia in permanenza nantu à e funzioni novi chì mantenenu l'utilizatori esistenti nantu à l'applicazione di chat è attirà novi à u stessu tempu. Per quessa, una nova funzione hè stata aghjunta di pocu tempu, chì in a so forma equivalente hà debuttatu recentemente in Facebook Messenger, stu gadget ùn hè nunda, ma i missaghji chì spariscenu, vedemu inseme cumu funzionanu i missaghji chì spariscenu è cumu attivà.

U tutoriale stessu hè assai cortu è simplice:

  1. Aprite l'applicazione scalza
  2. Selezziunà u cuntattu o u chat di gruppu induve vulete attivà i missaghji chì spariscenu
  3. Cliccate nant'à u nome di u cuntattu o gruppu in u cantonu suprana manca
  4. sceglie Eliminazione automatica di u messagiu
  5. Cliccate nant'à Zapnutu

Cumu pudete leghje nantu à u screnu quandu accende a nutizia, i missaghji sò automaticamente sguassati dopu à sette ghjorni. Allora i missaghji chì spariscanu ùn funzionanu micca, forse per avà, cum'è in Messenger, ma pò ancu esse una funzione utile. WhatsApp stessu avvirtenu chì duvete aduprà a nova funzione solu cù e persone di fiducia, perchè quella persona pò di sicuru piglià una screenshot o trasmette missaghji à qualchissia. In un chat di gruppu, solu l'amministratore di u gruppu pò attivà l'eliminazione automatica di i missaghji.

Chì altru ci vole à piglià in contu? 

  • I missaghji mandati prima chì a funzione hè attivata ùn saranu micca affettati in ogni modu.
  • I media mandati spariscenu ancu automaticamente, ma se l'utilizatore hà attivatu u so almacenamentu automaticu, ùn saranu micca eliminati da u dispusitivu.
  • I missaghji sò sguassati ancu s'ellu ùn sò micca letti da u destinatariu in sette ghjorni, ma u so cuntenutu pò ancu appare in notificazioni.
  • Se rispondi à un certu missaghju in tale manera chì u testu di u missaghju uriginale face parte di a vostra risposta, u missaghju uriginale resta visibile ancu dopu à una settimana hè passata.
  • Se trasmette un missaghju chì sparisce à un chat di gruppu, u messagiu ùn serà micca eliminatu in quellu gruppu.
  • Se l'utilizatore crea una copia di salvezza prima chì i missaghji sò sguassati automaticamente, i missaghji seranu cuntenuti in a copia di salvezza è seranu sguassati solu quandu a persona in quistione restaurà i dati da a copia di salvezza.

Truverete a nova funzione WhatsApp utile? Preferite i missaghji chì spariscianu per travaglià cum'è in Messenger? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.