Chiudi annunziu

Quandu Samsung hà introduttu una camera 108 Mpx è centu volte "Space zoom" u Galaxy S20 Ultra, tutti eranu entusiasmati è aspettavanu e foto maravigghiusu. Sfurtunatamente, l'usu praticu hà dimustratu chì i ritratti resultanti ùn sò micca miraculi, cum'è a cumpagnia presentata, è u giant tecnulugicu sudcoreanu hà pruvatu à migliurà a camera è a so reputazione cù parechje aghjurnamenti di software, più o menu successu, in ogni casu, u risultatu hè. ancora micca satisfacente per parechji. Avà, però, pare chì Samsung hà intenzione di andà assai più luntanu, cù una camera cù un 600Mpx difficiuli in u sviluppu.

Informace circa stu sensoru "altrò" apparsu nant'à u Twitter di u famosu leaker @IceUniverse, chì ancu sparte in u so postu ciò chì s'assumiglia à una diapositiva da qualchi tipu di presentazione. Aghjunghjendu à a credibilità di sta fuga hè u fattu chì avemu ancu amparà una quantità decente di specificazioni tecniche di a camera futura. Comu pudete vede per sè stessu in a galleria di l'articulu, u sensoru sopra menzionatu occuperà 12% di a parte posteriore di u smartphone, chì puderia micca esse un ostaculu cusì grande, postu chì avemu digià abituatu à e camere posteriori chì occupanu una grande zona di ​u spinu di u telefunu. U prublema chì Samsung hà sempre à risolve hè u gruixu di stu sensoru, secondu l'infurmazioni dispunibili, deve ghjunghje à un valore di 22 millimetri, chì hè un numeru irreale, per esempiu in Galaxy A camera posteriore di u S20 Ultra protrude "solu" da 2,4 millimetri.

Puderete esse dumandate perchè a cumpagnia sudcoreana travaglia nantu à stu sensor ISOCELL cù una dimensione di pixel di 0,8µm, a risposta hè logica. Samsung crede chì a registrazione di video 4K è 8K diventerà prestu mainstream è certamente ùn vole micca esse lasciatu, à u cuntrariu.

U più lettu d'oghje

.