Chiudi annunziu

Lucchi uni pochi di ghjorni dopu, Siccomu i primi rendering di i prossimi cuffie completamente wireless di Samsung apparsu in Internet Galaxy Buds Pro in un culore purpura chjaru (Phantom Violet), e so altre imaghjini anu filtratu in l'etere, sta volta chì li mostranu in una versione di culore d'argentu (Phantom Silver). A filtrazione hè una volta di più a rispunsabilità di u leaker pruvucatu Evan Blass.

In più di liberà novi rendering di stampa di l'auriculare, Blass hà cunfirmatu ciò chì hè stata speculazione per qualchì tempu, à dì chì Galaxy U Buds Pro serà lanciatu u prossimu ghjennaghju à fiancu à a nova gamma di smartphones di punta Galaxy S21 (S30).

 

Da l'imaghjini novi è precedenti, pare chì seranu in termini di design Galaxy Buds Pro più cum'è cuffie Galaxy Buds + chè più novu Galaxy I germogli vivenu, in ogni modu, u casu di carica hè più simili à u casu di l'altri cuffie.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, u casu avarà una batteria cù una capacità di 472 mAh (u stessu Galaxy Buds Live) è l'auriculare riceveranu supportu di codec Bluetooth 5.0 è AAC, cuntrollu di u toccu, una applicazione per smartphone accumpagnata, carica via u portu USB-C, carica rapida è carica wireless di u standard Qi è, infine, un sonu megliu. qualità. Inoltre, hè speculatu per sustene l'annullamentu di u rumore ambientale attivu o un modu Ambiente mejoratu.

U più lettu d'oghje

.