Chiudi annunziu

Vi avemu purtatu u luni fan renders di u prossimu Samsung Galaxy S21. Mancu un ghjornu sanu hè passatu è avemu digià i primi ritratti veri di i mudelli migliurati di a serie S21, in particulare u S21 + è S21 Ultra. Ancu s'è a prima foto ùn mostra micca a fronte di u dispusitivu, ci pò dì assai di e camere integrate. Samsung Galaxy Sicondu elli, u S21 + duveria offre una camera principale cù trè sensori. U S21 Ultra lancerà un sensoru extra, una luce LED è probabilmente ancu modulu laser per focus automaticu.

Galaxy U S21 Ultra duveria catturà l'imaghjini cù un sensore principale di 108 megapixel, una lente ultra-wide-angle 12-megapixel, è dui sensori telescopici, unu di i quali, secondu u canali di YouTube sakitech, hè dotatu di deci volte zoom fisicu. U S21 + offre una camera principale di 12 megapixel, un sensoru ultra-largu cù u listessu numeru di pixel, è un teleobiettivo di 64 megapixel. L'equipaggiu fotograficu "plus" deve ancu esse copiatu da a basa Galaxy S21. Duverebbe differisce solu in a forma di u segmentu di a camera stessu.

Infine, mencionemu chì a foto hà revelatu u fattu chì i dui mudelli seranu venduti in una variante nera matte. Sottu un tali revestimentu, secondu specificazioni filtrate truverete batterie cù una capacità di 4000 (S21), 4800 (S21+) o 5000 (S21 Ultra) mAh. U dispusitivu hà da putenza Android 11 cù a superstruttura OneUI in a versione 3.1. A stessa filtrazione cunfirma u novu informace nantu à e camere usate, pò esse fiduciale, pare. I telefoni Samsung seranu presentati ufficialmente durante Ghjinnaghju.

U più lettu d'oghje

.