Chiudi annunziu

Quasi trè anni fà, Samsung hà introduttu un giganti TV 146-inch U muru, chì era u primu in u mondu à aduprà a tecnulugia MicroLED. Da tandu, hà liberatu e so varianti in dimensioni da 75-150 inch. Avà a nutizia hà ghjuntu in l'onda chì anu da esse presentatu un novu mudellu MicroLED prestu.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali, Samsung hà da presentà una nova TV MicroLED digià sta settimana per rinfurzà ancu a so pusizioni in u segmentu di i televisori premium. A divulgazione di a nutizia deve esse fatta via un webinar, ma i so parametri sò attualmente scunnisciuti. In ogni casu, a speculazione hè chì a nova TV serà destinata à i fan di l'intrattenimentu in casa (U Wall TV era principalmente destinatu à l'esfera corporativa è publica).

A tecnulugia MicroLED hè carattarizata da l'usu di moduli LED estremamente chjuchi chì ponu funziona cum'è pixel auto-illuminanti, simili à a tecnulugia OLED. Questu risultatu in neri più scuri è dunque più realistichi, un rapportu di cuntrastu più altu è una qualità generale di l'imaghjini megliu cumparatu TV LCD è QLED. Tuttavia, l'osservatori di l'industria crede chì i prossimi TV MicroLED di u giant tecnulugicu sudcoreanu ùn saranu micca veri TV MicroLED, postu chì utilizanu moduli LED di dimensioni millimetri, micca micrometri.

Sicondu stimi di l'analista, u mercatu di i TV MicroLED crescerà da i 2026 milioni di dollari di questu annu à quasi 25 milioni di dollari per u 230.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.