Chiudi annunziu

E batterie di i telefoni intelligenti anu fattu una longa strada durante a so esistenza, ma ancu oghje, a so durabilità hè seconda à nimu - ancu i telefunini high-end ùn duranu più di pochi ghjorni cù una sola carica. E mentri stu prublema pò esse risoltu cù un bancu di energia o un casu di bateria, Samsung prevede qualcosa di più elegante per u futuru - un anellu autoalimentatu. Hè secondu una patente chì si filtrava in l'etere prima di sta settimana.

Sicondu Samsung, l'anellu seria alimentatu da u muvimentu di a manu di l'utilizatore. Più specificamente, i movimenti di e mani metteranu u discu magneticu in l'anellu in muvimentu, creendu l'electricità. Ma questu hè micca tuttu - cum'è a patente suggerisce, l'anellu serà capaci di cunvertisce u calore di u corpu in electricità.

Ci deve ancu esse una piccula bateria in l'anellu chì serà utilizatu per almacenà l'electricità generata prima di esse trasferita à u telefunu. È cumu esattamente l'anellu a porta à u telefunu? Sicondu a patente, ùn ci sarà micca bisognu di cunnette un cable à u telefunu o di mette nantu à un caricatore, l'anellu simpricimenti a carica cum'è l'utilizatori l'utilizanu. Se tenete u vostru smartphone in manu avà, pudete avvistà chì u vostru anellu o u dito medio hè direttamente oppostu à induve a bobina di carica wireless seria (o induve sò se u vostru telefunu hà una carica wireless).

Cum'è cù tutti i dispositi descritti in i brevetti, ùn hè micca chjaru se l'anellu autoalimentatu diventerà mai un pruduttu cummerciale. Pudemu imaginà chì ci saria uni pochi di difficultà assuciati cù u so sviluppu, in ogni modu, hè senza dubbitu un cuncettu assai interessante chì puderia rivoluzionari a manera chì i smartphones sò caricati.

U più lettu d'oghje

.