Chiudi annunziu

Certi anu penetratu l'etere informace circa i telefoni flexibuli chì Samsung pensa à liberà l'annu prossimu. Ci deve esse trè dispositi in totale, cumpresu un mudellu assequible, unu di i quali puderia avè supportu S Pen è una camera sottu-display.

Sicondu UBI Research, una sucietà di ricerca focalizata in i display OLED, Samsung pensa à liberà mudelli à u mondu l'annu prossimu Galaxy Z-Flip 2, Galaxy Piega à Z 3 a Galaxy Da Fold Lite. U primu si dice chì hà una visualizazione di 6,7-inch punch-hole è una schermu esterna di trè-inch. si sò informace Cumpagnia precisa, a dimensione di a visualizazione principale di a seconda Flip serà uguale à u predecessore. Tuttavia, a visualizazione esterna cresce significativamente, da 1,9 inch.

Galaxy U Z Fold 3 hè dettu chì hè equipatu cù un display principale di sette inch è un schermu esternu di 4 inch. Galaxy U Z Fold Lite deve esse a so alternativa più economica, mantenendu e stesse dimensioni di visualizazione.

U rapportu di a cumpagnia aghjunghje chì Galaxy U Z Fold 3 offre un supportu S Pen è una camera sottu-display. Serà ancu esse equipatu di tecnulugia di visualizazione LTPO per un cunsumu di energia più bassu. Tutti i trè mudelli duveranu avè un vetru ultra-thin.

Questa ùn hè micca a prima volta chì avemu intesu parlà di i novi telefoni flessibili di Samsung per l'annu prossimu. I so nomi sò stati recentemente rivelati da u famosu leaker Max Weinbach. Inoltre, publicendu una lista di flagships à aspittà da u giant tecnulugicu in 2021, hà cunfirmatu ciò chì hè statu speculatu dapoi qualchì tempu, chì Samsung finisce a linea di longa durata. Galaxy Notes. Invece, apparentemente vole fucalizza nantu à i smartphones flessibili.

U più lettu d'oghje

.