Chiudi annunziu

A settimana passata eramu nantu à u vostru situ Samsungmagazine.eu anu infurmatu circa u fattu chì Samsung hè gradualmenti principiatu à distribuisce u sistema upirativu Android 11 cù a superstruttura grafica One UI 3.0 trà i pruprietarii di i so smartphones di a linea di produttu Galaxy S20. Mentre inizialmente solu uni pochi di utilizatori in e regioni selezziunate anu ricevutu l'aghjurnamentu di u software tantu aspittatu, pare chì sia da esse implementatu avà. Android 11 cù One UI 3.0 finalmente si sparse à u mondu sanu.

Users in tuttu u mondu sò gradualmenti principiatu à rapportà chì anch'elli anu finalmente ricevutu l'aghjurnamentu in a forma di over-the-air - i clienti di l'operatore T-Mobile in i Stati Uniti ùn sò micca eccezzioni. Durante l'ultima settimana, quasi una manciata di pruprietarii di smartphones da a linea di produttu Samsung hà ricevutu l'aghjurnamentu mintuatu Galaxy S20 - trà i primi eranu, per esempiu, i clienti di l'operatore d'oltremare Verizon. Dapoi u principiu di sta settimana, l'ultima aghjurnazione hè digià dispunibule in quasi tuttu u mondu - da l'India è Vietnam à Israele, Pakistan, Turchia o Ucraina. E regioni induve u prugramma di prova beta per a superstruttura grafica One UI 3.0 hè stata lanciata prima seranu sempre trà i primi.

A superstruttura One UI 3.0 porta una quantità d'innuvazioni, cum'è novi opzioni per travaglià cù a pantalla di casa, una barra di Status più chjara, widgets di visualizazione sempre megliu, megliu opzioni per i paràmetri di u teclatu o megliu opzioni per travaglià cù Internet. I pruprietarii di smartphones di a linea di produttu anu da riceve l'aghjurnamentu stu mese Galaxy S20, i mudelli duveranu ghjunghje à principiu di l'annu prossimu Galaxy S10 à Galaxy Fold, tandu mid-range smartphones Samsung in a primavera.

U più lettu d'oghje

.