Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu u primu rappresentante di a nova serie in uttrovi di questu annu Galaxy F Galaxy F41 è avà apparentemente travaglia nantu à un novu mudellu chjamatu Galaxy F62 chì scupertu uni pochi di ghjorni fà in u pupulare benchmark Geekbench. Avà anu penetratu l'etere informace, chì u telefunu hè intrutu in a pruduzzione di massa in a pianta di Samsung in a cità indiana di Greater Noida, è chì prubabilmente serà introduttu in u primu trimestre di l'annu prossimu.

Un novu rapportu anecdoticu dice ancu chì Galaxy U F62 serà unu di i smartphones più sottili da u giant tecnologicu sudcoreanu, ma e dimensioni precise ùn sò micca divulgate. Ùn si sà assai di e specificazioni di u telefuninu à u mumentu, ma Geekbench hà almenu revelatu chì avarà un chipset Exynos 9825, 6 GB di RAM è correrà nantu. Androidin u 11

 

In ogni casu, pò esse espertu chì u vinu riceverà ancu una visualizazione AMOLED, almenu una camera tripla, una batteria grande (Galaxy U F41 vanta una capacità di 6000 mAh) è un supportu di carica rapida. Cum'è un fratellu maiò, hè improbabile di sustene a rete 5G.

Intantu, ci sò stati rapporti chì un smartphone hè ancu vicinu à esse lanciatu Galaxy M12. Questu hè indicatu da l'attribuzione di certificati da l'urganisazioni di standardizazione Bluetooth SIG è Wi-Fi Alliance. Sicondu infurmazioni micca ufficiali, u telefunu avarà una diagonale di 6,5 o 6,7 inch, un display Infinity-V, quattru camere posteriori è una batteria massiva cù una capacità di 7000 mAh. Hè speculatu chì Samsung eventualmente l'introducerà sottu u nome Galaxy Fxnumx.

U più lettu d'oghje

.