Chiudi annunziu

L'Amministrazione Ciberspaziale Chine (CAC) di u guvernu cinese hà annunziatu chì hà tiratu l'app di viaghju populari in u mondu Tripadvisor è 104 altre app da i magazzini di app mobile. Ùn hè chjaru à questu tempu perchè hà fattu cusì.

In una dichjarazione, u CAC hà dettu chì hà da cuntinuà à "rfurzà a supervisione è u cuntrollu di i servizii d'infurmazioni di l'applicazioni mobili, sguassate prontamente l'applicazioni illegali è l'app stores, è strive to create a clean cyberspace".

In ogni casu, secondu a CNN, u situ di Tripadvisor hè sempre accessibile in Cina senza utilizà una VPN o un altru mètudu di scaccià l'infame Great Firewall of China. L'operatore di l'applicazione è u situ, una sucità americana di u stessu nome, ùn hà micca ancu cumentu nantu à a materia.

Di sicuru, questa ùn hè micca a prima volta chì l'autorità chinesi anu eliminatu l'applicazioni cum'è questu, ma di solitu anu datu una ragione chjara è comprensibile per fà cusì - ancu s'ellu ùn ci hè micca necessariamente piaciutu. Tuttavia, questu ùn hè micca successu in questu casu. In u 2018, a Cina hà bluccatu l'app di a catena alberghiera Marriott per una settimana perchè hà listatu e Regioni Amministrative Speciali di Hong Kong è Macau cum'è stati separati nantu à e so piattaforme. Ùn hè micca esclusu chì Tripadvisor hà ancu fattu qualcosa di simile.

Tripadvisor hè una di l'applicazioni di viaghju più populari in u mondu è attualmente vanta più di 300 milioni d'utilizatori è più di mezzo miliardo di recensioni di alloggi, ristoranti, compagnie aeree è attrazioni turistiche.

U più lettu d'oghje

.