Chiudi annunziu

IDC hà publicatu a so analisi di e spedizioni di i dispositi portabili per u terzu trimestre. Dice chì e spedizioni glubale anu righjuntu 125 milioni, in crescita di 35% annu à annu.

Leader di u mercatu cù "weari resti di abili Apple, chì a so parte in u terzu quartu era 33,1%, in u sicondu postu era Xiaomi cù 13,6 per centu, terzu Huawei cun 11 per centu, a quarta pusizione appartene à Samsung, chì perde dui punti percentuali à Huawei, è i primi cinque più grande pruduttori di stu segmentu vicinu. Fitbit cun una quota di 2,6%.

Eccettu per Fitbit, chì a so parte hè cascata da 6,2% annu à l'annu, tutte e marche chjamate anu mostratu una crescita, u più grande - da 87,2% - dopu Huawei. In ogni casu, a più grande crescita di tutti hè u BoAt di l'India, chì, secondu IDC, hè avà attaccatu à u 5u postu in u mercatu cù Fitbit, è chì hà aumentatu a so parte di pocu menu di 317% annu annantu à l'annu (questu pò sembrà una crescita estrema). , ma avete da piglià cunsiderà chì a cumpagnia hà crisciutu da una basa assai bassa di 0,8%).

In quantu à e spedizioni stesse, Apple speditu 41,4 milioni di dispusitivi purtati à u mercatu globale, Xiaomi 17 milioni, Huawei 13,7 milioni, Samsung 11,2 milioni è Fitbit cù u "jumper di l'annu" di l'India 3,3 milioni.

Sicondu l'analisti IDC, i so cuffie wireless AirPods è smart watches anu cuntribuitu u più à a quota di u mercatu di u capu di u mercatu, vale à dì Apple. Apple Watch (cumpresu un mudellu novu è assequible Apple Watch SE), mentre chì a seconda Xiaomi custituisce a più grande parte di spedizioni di braccialetti di fitness basici.

U più lettu d'oghje

.