Chiudi annunziu

A superstruttura grafica One UI 3.0 hè sempre un tema assai caldu. Inseme à cumu si sparghje gradualmente trà l'utilizatori ordinali, appariscenu novi è novi intuizioni, reazioni è scuperte. Una di l'ultime scuperte cuncerna un cambiamentu significativu à l'editazione di foto in l'app nativa di a Galeria.

I pruprietarii di smartphones Samsung, chì anu digià vistu l'arrivu di a superstruttura grafica One UI 3.0, ponu avvistà una nova funzione significativa in l'applicazione nativa di a Galeria. A menu chì ùn specificate altrimenti, una copia di a versione originale di l'imaghjina ùn serà più salvata automaticamente. Questu hè un cambiamentu relativamente sottile ma significativu chì hè specificu à One UI 3.0. In versioni precedenti di a superstruttura grafica One UI, un schedariu separatu era sempre generatu automaticamente, mentre chì l'utilizatore avia accessu à a versione originale è mudificata di a foto da a pantalla di casa di l'applicazione nativa di a Galeria. Cù l'arrivu di One UI 3.0, a versione originale hè immediatamente rimpiazzata cù una mudificata, ma e mudificazioni ponu esse annullate cù uni pochi di passi faciuli. Se vulete salvà a copia originale di a foto, tocca solu l'icona di trè punti è sceglite Salvà Copia. A galeria diventa cusì assai più chjara.

A superstruttura grafica One UI 3.0 riflette l'ambizione di Samsung di creà constantemente esperienze novi è innovative. L'aghjurnamentu mintuatu hà purtatu numerosi cambiamenti micca solu in quantu à l'interfaccia d'utilizatore, ma ancu in e funzioni. In più di a nutizia sopra citata in quantu à l'almacenamiento di foto, a Galeria nativa hà ricevutu parechje altre migliure minori in quantu à l'editazione di l'imaghjini.

U più lettu d'oghje

.