Chiudi annunziu

Cù milioni di persone furzate à travaglià è amparà da casa durante a pandemia di coronavirus, a dumanda di monitori hè cresciutu in u terzu trimestre di questu annu. Samsung riporta ancu a crescita - in u periodu in quistione hà vindutu 3,37 milioni di monitor di computer, chì hè un incrementu annu annu di 52,8%.

Di tutti i marchi, Samsung hà registratu u più altu crescita annu, a so parte di u mercatu hà aumentatu da 6,8 à 9% è era u quintu più grande fabricatore di monitor di computer in u mondu.

U capu di u mercatu resta Dell, chì hà speditu 6,36 milioni di monitori in u penultimu trimestre, cù una quota di mercatu di 16,9%, seguita da TPV cù 5,68 milioni di monitori venduti, cù una parte di 15,1%, è Lenovo in quartu postu, chì hà furnitu 3,97 milioni. monitori à i magazzini è hà pigliatu una parte di 10,6%.

I spedizioni totali di monitor durante u periodu eranu 37,53 milioni, quasi 16% annu annu.09

U giant tecnulugicu sudcoreanu hà recentemente lanciatu un novu monitor chjamatu Monitor intelligente, chì hè pensatu apposta per travaglià da casa. Veni in duie varianti - M5 è M7 - è usa u sistema operatore Tizen, chì li permette di eseguisce app media streaming cum'è Netflix, Disney+, YouTube è Prime Video. Hè ancu ricevutu supportu per i standard HDR10+ è Bluetooth, Wi-Fi o un portu USB-C.

U più lettu d'oghje

.