Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à liberà l'aghjurnamentu cù l'ultime - vale à dì u patch di sicurezza di dicembre. I so ultimi destinatari sò mudelli di serie Galaxy S10 a Galaxy Ramintate vi 20, specificamente e so versioni internaziunali (vale à dì, quelli chì utilizanu chipsets Exynos).

L'aghjurnamentu hè attualmente dispunibule per l'utilizatori in i paesi europei selezziunati, è cum'è cù i precedenti, pò esse espertu chì si sparghjerà à altri mercati in i ghjorni o settimane à vene. Actualizazione per i telefoni di serie Galaxy U S10 porta a designazione di firmware G97xFXXS9DTK9 è hè di circa 123 MB. In più di l'ultimu patch di sicurezza, l'aghjurnamentu ùn porta nunda di rivoluzionariu - e note di liberazione parlanu di correzioni di bug "obligatorie" (non specificate), prestazioni migliorate, stabilità megliu è funzioni (senza specificazione) migliorate.

 

Aghjurnamenti per i mudelli di serie Galaxy A Nota 20 porta a versione di firmware N98xBXXS1ATK1, è quì hè vera chì, fora di correzioni di bug, prestazioni megliu, etc., ùn porta micca nutizie maiò.

In quantu à u patch di sicurezza di dicembre stessu, ùn hè micca cunnisciutu à questu puntu esattamente ciò chì corregge, ma hè assai prubabile chì scopremu in i prossimi ghjorni, settimane à u più (u giant tecnulugicu sudcoreanu). informace publica cun qualchì ritardu per ragioni di sicurezza). Samsung hà cuminciatu à emette l'ultimu patch di sicurezza di l'annu sorprendentemente prima, digià à a mità di nuvembre (era u primu à esse ricevutu da una quantità di Galaxy S20).

Cum'è sempre, pudete verificà per una aghjurnazione aprendu paràmetri, sceglite un'opzione Actualizazione di u software e poi tocca Scaricate è installate.

U più lettu d'oghje

.