Chiudi annunziu

I primi renders di u smartphone sò filtrati in l'aria Galaxy A52 5G. Mostranu un retro in plastica altamente lucidatu chì Samsung si riferisce à "Glasstic", quattru fotocamere posteriori è un display Infinity-O.

Inoltre, i renders revelanu un quadru di metallu, i buttoni fisichi situati à u latu drittu, è un connettore USB-C pò esse vistu in u centru di fondu, chì hè circundatu da una parrilla di parlante à manca è un jack 3,5mm à diritta. . In generale, u disignu hè assai reminiscente di u so predecessore, un mudellu di gamma media assai successu Galaxy A51, chì Samsung hà introduttu quasi à u ghjornu esattamente un annu fà.

 

Galaxy L'A52 5G hè digià apparsu in u benchmark Geekbench 5 un mese fà, chì hà revelatu chì serà equipatu di un chipset Snapdragon 750G è 6GB di RAM, è chì correrà Androidu 11. Sicondu l'infurmazioni micca ufficiali chì apparsu prima è dopu, avarà ancu un display Super AMOLED cù una diagonale di 6,5 inch, una camera cù una risoluzione di 64, 12, 5 è 5 MPx, un lettore di impronte digitali integratu in u display. è dimensioni di 159,9 x 75,1 x 8,4 mm (cù u modulu di càmera chì sporge, deve esse intornu à 10 mm).

À u mumentu, ùn hè micca chjaru quandu u giant tecnulugicu puderia lancià u telefunu, ma cunsiderendu quandu u so predecessore hè statu introduttu, duverebbe esse prestu. Si dice chì costarà circa 499 dollari (circa 10 corone).

U più lettu d'oghje

.