Chiudi annunziu

A quistione di quandu Samsung lanciarà una nova serie flagship Galaxy S21, hè stata finalmente risposta definitivamente. È da u giant tecnulugicu sudcoreanu stessu, o piuttostu u so ramu indianu. Accaderà veramente u 14 di ghjennaghju, cum'è in l'ultime settimane speculatu assai. Inoltre, avemu avutu furtunatu è avemu ancu cunfirmatu alcune specifiche tecniche.

A filiera indiana hà cunfirmatu a data in una dichjarazione mandata à u situ web Android Authority è più tardi ancu u servitore SamMobile. In India, Samsung Experience Stores hà ancu cuminciatu à accettà pre-ordini prioritari (per una tarifa di 2 rupie, circa 000 curone). Quelli chì pre-ordine i telefoni oghje puderanu ancu riceveli à a fine di ghjennaghju.

 

Inoltre, Samsung di l'India hà cunfirmatu i culori in quale i mudelli di a serie seranu offerti. Galaxy S21 serà dispunibule in grisgiu, rosa, viola è biancu, Galaxy S21 + in rosa, viola, argentu è neru è u top model - Galaxy S21 Ultra - solu in dui culori, vale à dì neru è argentu.

Sicondu a filiera in India, tutti i mudelli seranu ancu alimentati da u chipset Exynos 2100 di Samsung, chì deve esse ancora annunziatu, micca u Snapdragon 888, almenu in India.

Cum'è sapete da a nostra notizia precedente, i prossimi telefoni di punta di Samsung apparentemente avè schermi cù una diagonale di 6,2-6,8 inch è supportu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz o 8-16 GB di memoria operativa. Galaxy U S21 Ultra supportarà ancu u stylus S Pen, u Samsung Experience Store hà ancu cunfirmatu chì stu mudellu avarà un sensore principale di 108MP, duie fotocamere 10MP, una di e quali averà zoom otticu XNUMXx è autofocus laser.

U più lettu d'oghje

.