Chiudi annunziu

A fiera di l'elettronica di u cunsumu CES ùn avarà micca in u so locu classicu in Las Vegas l'annu prossimu, ma ùn mancaremu micca l'avvenimentu cumplettamente. CES 2021 si moverà in u spaziu virtuale, è Samsung pigliarà un pezzu di tempu è attenzione per ellu stessu. Ancu s'è a cumpagnia coreana ùn presenta micca novi telefoni à a fiera, duvemu aspittà a so visione di u futuru di i televisori. U puntu principalu di u prugramma per a cumpagnia u 12 di ghjennaghju serà l'intruduzioni di novi dispositi cù schermi 8K Ultra HD è prubabilmente ancu parechji accessori novi in ​​forma di projectors è soundbars.

In più di i TV LED classici cù una risuluzione più alta, Samsung hè apparentemente preparatu per revelà i primi televisori cù metudi di visualizazione più avanzati in a cunferenza ben cunnisciuta. A cumpagnia hà digià una certa sperienza cù i mudelli MicroLED, ma hè rumore chì i Mini-LED TV, chì sò più flessibili da un puntu di vista di a produzzione, anu da esse ancu revelati prestu. Questi duveranu purtà display di alta qualità ancu à u segmentu di a classe media bassa.

Ma ùn avete micca a vostra speranza chì Samsung annunzierà i primi dispositi cù tecnulugia QD-LED. Tali TV utilizanu punti quantum, nanocristalli semiconductor, chì cuntribuiscenu à un megliu cuntrollu di u cuntenutu mostratu è una stampa più chjara è più viva. A cumpagnia apparentemente decide di saltà a tecnulugia in tuttu. Ùn sapemu ancu quale metudu di visualizazione rimpiazzaranu QD-LED in i so futuri dispositi. Scupreremu ciò chì ci revelaranu à u CES 2021 u 12 di ghjennaghju ghjustu dopu meziornu.

U più lettu d'oghje

.