Chiudi annunziu

Ricertamenti, Samsung hà prestatu più attenzione à a so piattaforma SmartThings di casa intelligente, prova di migliurà in ogni modu è sustene più è più dispusitivi. Avà u giant tecnologicu sudcoreanu hà annunziatu chì integrarà a serie di dispositivi Google Nest in a piattaforma in ghjennaghju di l'annu prossimu.

Grazie à a certificazione WWST (Works With SmartThings), l'utilizatori di i dispositi Google Nest cum'è camere, campane è termostati utteneranu novi strumenti per cuntrullà.

U scopu di Samsung cù SmartThings hè di aumentà a cumpatibilità per i cunsumatori è simplificà u sviluppu di tecnulugia intelligenti per i sviluppatori. U giant tecnulugicu hà dettu in bocca à u vicepresidentu IoT Ralf Elias chì hè "impegnatu à creà un sistema universale induve tutti i dispositi intelligenti di casa ponu travaglià inseme".

Questi scopi sò riflessi in a cullaburazione cù Google, è ancu in a cullaburazione recentemente annunziatu cù u fabricatore di l'auto Mercedes-Benz. A partire da l'annu dopu, i vitture Mercedes-Benz S-Class seranu culligati à a piattaforma.

Lanciata da Samsung in u 2011, a piattaforma SmartThings IoT include attualmente più di 60 milioni d'utilizatori in 10 milioni di famiglie. Tuttavia, ùn hè micca a più grande piattaforma di u so tipu in u mondu - sta primatu appartene à u colossu tecnologicu cinese Xiaomi, chì a so piattaforma hè attualmente cunnessa à quasi 290 milioni di dispusitivi (senza smartphones è laptops).

U più lettu d'oghje

.