Chiudi annunziu

Cumu era speculatu à u principiu di a settimana, hè ancu accadutu - Samsung hà lanciatu una nova TV cù tecnulugia MicroLED. Offre, frà altre cose, una schermu virtualmente frameless (u rapportu di a visualizazione à u corpu hè 99,99%) è 5.1 surround sound. Hè principalmente utilizatu in i cinema di casa.

A nova TV usa milioni di moduli LED auto-illuminati di dimensioni micrometriche, chì li permettenu di pruduce neri profondi è un altu rapportu di cuntrastu. Siccomu sta tecnulugia usa materiali inorganici, ùn soffre micca di u prublema di l'imaghjini burn-in cum'è schermi OLED. Samsung hà stimatu chì a so vita hè di 100 000 ore (in "traduzzione" finu à 10 anni).

U novu pruduttu hà una diagonale di 110-inch è una risoluzione 4K. Samsung ùn hà micca divulgatu paràmetri cum'è a luminosità, u cuntrastu o a freccia di rinfrescante, ma si pò suppone chì sustene u standard HDMI 2.1 è hà una freccia di rinfrescante di 120 Hz.

A TV include ancu a tecnulugia Object Tracking Sound + alimentata da AI chì pò creà una sperienza audio multicanale in stile cinematograficu, è una funzione chjamata 4Vue chì permette à l'utilizatori di fighjà quattru video di 50 pollici affiancati da quattru fonti diverse.

A seconda TV MicroLED di u giant tecnologicu (u primu era u giant TV The Wall) serà lanciatu in u primu trimestre di l'annu prossimu è serà vendutu à un prezzu assai altu - circa 3 corone. Serà dispunibule prima in i Stati Uniti, in certi paesi europei è in u Mediu Oriente. Sicondu Samsung, hè cunsideratu a pussibilità di liberà u novu pruduttu in dimensioni da 400-000 inch in u futuru.

U più lettu d'oghje

.